banner
Відсилаючи свої дані ви погоджуєтесь з політикою конфіденційності.

Обмін/Повернення

Ви отримали товар гарної якості, але хочете його обміняти чи повернути

Щоб оформити процедуру обміну або повернення товару, потрібно дотриматися таких умов:

  1. Товар, що підлягає поверненню, не використовувався та зберіг свій початковий товарний вигляд.
  2. Упаковка збережена без пошкоджень.
  3. Наявність чека.
  4. Товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів від дати покупки.

Якщо хоч один із пунктів порушено, то магазин має право відмовити у процедурі обміну/повернення товару згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Якщо ви отримали товар неналежної якості

Для оформлення повернення товару неналежної якості необхідно:

  1. Надіслати нам товар, попередньо узгодивши адресу відправки з менеджером магазину. Відправку оплачує покупець.
  2. Майстер сервісного центру надає висновок за результатами огляду товару.
  3. Якщо товар містить заводський брак, проводиться заміна товару або повернення грошей. Оплата надсилання товару покупцю за рахунок магазину.
  4. Якщо брак викликаний неправильною експлуатацією товару клієнтом, сервісний центр здійснює його ремонт. Ремонт та відправка здійснюється за рахунок покупця.

Відправка товару для повернення/обміну по Києву та Україні

Якщо Ви вирішили здійснити відправку товару для повернення (обміну) неналежної якості або, який Вам не підійшов, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером магазину та погодьте з ним адресу для відправлення (виконується через оператора експрес-доставки «Нова пошта»). Витрати, пов'язані з пересиланням товару для повернення (обміну), сплачує покупець. Якщо ж помилка сталася з вини менеджера, магазин здійснює пересилання власним коштом.

Важливо: ми не здійснюємо повернення коштів післяплатою. Тому при оформленні відправки на повернення у відділенні «Нової пошти» не вибирайте пункт «Контроль оплати», інакше ми не зможемо забрати товар для повернення з «Нової пошти» та компенсувати вартість товару.

Компенсація коштів у разі повернення

Процедура складається з наступних етапів:

  1. Ви надсилаєте нам товар, який хочете повернути.
  2. Отриманий товар оглядає наш експерт та виносить рішення щодо дотримання всіх умов повернення.
  3. Ми компенсуємо вартість товару на Вашу банківську картку.
  4. Процедура повернення досить проста та зрозуміла. Ми дбаємо про комфорт наших клієнтів та створили максимально зручні для Вас умови.