Обмін/Повернення
Ви отримали товар гарної якості, але хочете його обміняти чи повернути
Щоб оформити процедуру обміну або повернення товару, потрібно дотриматися таких умов:
- Товар, що підлягає поверненню, не використовувався та зберіг свій початковий товарний вигляд.
- Упаковка збережена без пошкоджень.
- Наявність чека.
- Товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів від дати покупки.
Якщо хоч один із пунктів порушено, то магазин має право відмовити у процедурі обміну/повернення товару згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Якщо ви отримали товар неналежної якості
Для оформлення повернення товару неналежної якості необхідно:
- Надіслати нам товар, попередньо узгодивши адресу відправки з менеджером магазину. Відправку оплачує покупець.
- Майстер сервісного центру надає висновок за результатами огляду товару.
- Якщо товар містить заводський брак, проводиться заміна товару або повернення грошей. Оплата надсилання товару покупцю за рахунок магазину.
- Якщо брак викликаний неправильною експлуатацією товару клієнтом, сервісний центр здійснює його ремонт. Ремонт та відправка здійснюється за рахунок покупця.
Відправка товару для повернення/обміну по Києву та Україні
Якщо Ви вирішили здійснити відправку товару для повернення (обміну) неналежної якості або, який Вам не підійшов, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером магазину та погодьте з ним адресу для відправлення (виконується через оператора експрес-доставки «Нова пошта»). Витрати, пов'язані з пересиланням товару для повернення (обміну), сплачує покупець. Якщо ж помилка сталася з вини менеджера, магазин здійснює пересилання власним коштом.
Важливо: ми не здійснюємо повернення коштів післяплатою. Тому при оформленні відправки на повернення у відділенні «Нової пошти» не вибирайте пункт «Контроль оплати», інакше ми не зможемо забрати товар для повернення з «Нової пошти» та компенсувати вартість товару.
Компенсація коштів у разі повернення
Процедура складається з наступних етапів:
- Ви надсилаєте нам товар, який хочете повернути.
- Отриманий товар оглядає наш експерт та виносить рішення щодо дотримання всіх умов повернення.
- Ми компенсуємо вартість товару на Вашу банківську картку.
- Процедура повернення досить проста та зрозуміла. Ми дбаємо про комфорт наших клієнтів та створили максимально зручні для Вас умови.